היריון עודף -
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם היריון עודף הוא דבר שעובר בתורשה? לאמא שלי היו 3 היריונות תקינים אך שלושתם עברו את שבוע 42 (אחד מהם הסתיים ע"י הזירוז, השניים האחרים באופן טבעי). האם זה אומר שגם אני אחכה כ"כ הרבה?! תודה!
הי קשה לומר אמא שלי הזמינו אותה ללידה של אחותי כי איתי היא עברה את התשיעי ואני גם הייתי צריכה לקבל זירוז כי הייתי כבר בשבוע 42 ובסוף היא יצאה לבד . יש לי חברה שילדה בשבוע 37+יומיים ואמא שלה שלוש הריונות סיימה בשבוע 42 מתי שיבוא יבוא. שיהיה לך בהצלחה.
אז אין משהו מדעי שאומר שזה עובר בתורשה?