תאווה לגבס וסיד- מה עושים?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון בשבוע 7 להריוני במהלך ההריונות שלי הייתה לי תאווה לגירים, גבס, סיד והייתי אוכלת ללא הכרה לפני שנכנסתי להריון המשיכה תופעה זו ולא הלכתי לרופא מהבושה עכשיו אני בהריון ואני יודעת שהמצב יחמיר לי )כמו בהריונות הקודמים שלי( מה עושים?
היי, אני שמעתי על מקרה כזה... אני מציעה לך לפנות במהרה לרופא, אל תתביישי מדובר באיזה חסר חמור בגוף, ואני מניחה שיש לזה טיפול
לחן התאווה שלך לדברים הנל יכולה לנבוע ממחסור בסידן היתי ממליצה לך לבדוק את הנושא אבל אין לך ממה להתבייש בהצלחה