מאוכזבת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני צריכה לקבל בעוד 6 ימים החלו לי כאבים כמו של מחזור(כאבים במפשעות,כאב רגלים,בטן תחתונה) קיימות גם הפרשות שקופות סמיכות עם מעט לבן כך זה ניראה כשאני נוגעת אך בתחתונים זה ניראה צהוב.(ההפרשות מעטות) האם סימנים אלו שוללים הריון? האם קיימות הפרשות בתחילת ההריון? נ.ב -כואב לי החזה וקיימים גושים.
ממש אין לך ממה להתאכזב. לפעמים שיש הריון גם יש כאבים כמו של מחזור כי הרחם מקבל משהו חדש(הריון) והוא מתרחב ןיש את הכאבים האלו כל חודש בהריון. לי יש את זה וגיליתי שאני בהריון. אז שיהיה לך בהצלחה.
חכי שבוע וחצי (חצי לאיחור..) וגשי לבדיקת דם.... שיהיה בהצלחה.