סיסי שילייה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נמצאת עכשיו בשבוע 6 להריוני הרביעי, אני בת 31. בהריון השלישי עשיתי מי שפיר ועכשיו אני חושבת לעשות סיסי שילייה, מה הם הטיעונים בעד ונגד שתי הבדיקות הנ"ל? תודה על תשובתכם
סיסי שילייה - בדיקה מוקדמת יותר ותשובה מהירה יותר, ואם חלילה צריך להפסיק את ההריון - מבצעים גרידה ולא לידה מוקדמת. חסרונות : * סיכון גבוה יותר להפלה עקב הבדיקה (יש טענה שזה בגלל שבשליש הראשון במילא יש יותר הפלות, ולכן הסיכון האמיתי זהה). * תשובה לא מדוייקת (מוזאיקה וכד') מכיוון שלא כל תאי השילייה זהים לתאי העובר. * סיכון למומים בגפיים אם עושים את הבדיקה מוקדם מדי, לפני שבוע 10. מקווה שעזרתי, ובהצלחה !