ספירת ביתא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 7+ אתמול ביצעתי אולטרא סאונד שלישון ראשון הכל היה בסדר למעט העובדה שבשחלה הימנית אובחנה 3 ציסטות שקופות ולכן התבקשתי לבצע ספירת ביתא בבדיקה שעשיתי היום יצאו הערכים 41934.5 האם יש לי סיבה לדאוג?
היי, הבתא שלך מתאימה לשבוע בו את נמצאת....תראי: http://www.inciid.org/betas.html חוץ מזה ,מרגע שניתן לראות הכל באולטראסאונד ,אין הרבה חשיבות לבתא. בכל מקרה,הבתא תקינה. אין לי מושג מה ניתן להסיק מזה לגבי הציסטות...בשביל זה כבר תפני לרופא. בהצלחה !