הריון וצילום רנטגן-דחוף.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי צילום (רנטגן) גב ולאחר הצילום התגלה שאני בהריון בשבוע השישי. מה לעשות להמשיך את ההריון או להפסיק את ההריון? אני בלחץ ומרגישה כי אני לא מסוגלת לחשוב לשאת תינוק 9 חודשים כשקרינה רדיואקטיבית פגעה בתאים הראשוניים. נא תשובתך בהקדם.
לנורית שלום גם אני היתי במצבך אומנם לא אני עברתי את הצילום אלא הילד הקטן שלי אבל אני תפסתי אותו ולאחר מכן גיליתי שאני בהריון אם תאומים וכיום הם בסדר גמור לא היתי ממליצה לך לסיים את ההריון אלא אם כן בבדיקות נתגלה שמשהו לא תקין משהו שקשה לי להאמין לגביו שיהיה לך בהצלחה