מזל טוב לאיריס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איריס ביקשה למסור כי היום בצהריים היא ילדה, הלידה עברה בשלום והתינוקת מקסימה ועידכונים יכתבו בהמשך
חיכיתי לבשורה טובה כזו... מסרי לאיריס בבקשה המון ברכות ואיחולים - המון אושר ונחת מהתינוקת החדשה !!!
הרבה אושר ושמחה ומזל טוב מכל הלב. אני מקווה שהלידה עברה בשלום והילדה ואת מרגישות טוב.תעדכני בהזדמנות.
שלשום אמרתי לה שהנה עוד קצת להחזיק מעמד וככה זה היה..... מחכה לשמוע איך היה....
מזל טוב לאיריס המון בהצלחה אושר וסבלנות
איריס יקרה, המון המון מזל טוב, הלוואי ותרווי רק נחת ושהקטנה הזו תמלא את ביתכם באושר ואהבה. תעדכני בהמשך, גלי ב.