איפה צליל ומיכלי/גלי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי בנות, האם מישהיא יודעת היכן צליל? האם מישהיא שמעה עדכון ממיכלי/ גלי? הן מאוד חסרות פה בפורום ....... שלכן, גלי ב.
שלום גלי ! נחמד לראות שגם בין הצירים והדימומים את מרפרפת בין ההודעות... אני ביליתי את הימים האחרונים בהכרות עם וירוסים שנטפלים לתינוקות (איתן שלי חלה, ובכל מקום שהגענו אליו - ראינו עוד עשרות פיצפונים חולים כמוהו), אבל משתדלת לעקוב ולראות מה מתחדש אצלכן. ממיכלי קיבלתי עדכון לפני שבוע וקצת, שיונתן מתחיל לעלות יפה במשקל, ואם ימשיך כך - בקרוב יתחיל לאכול מבקבוק, כמו גדול. מחזיקה לך אצבעות שתעברי מהר ובקלות את הימים עד הלידה, ושתהיה לך לידה קלה ומוצלחת !!!
צליל היקרה, חסרת לי, אני שמחה לשמוע ממך ומקווה שמשבר הוירוסים יעבור בשלום. אני מאוד מודה לך על איחוליך ללידה קלה ומוצלחת ,אך לצערי נראה כי העובר החמוד שלי בנתיים מסרב לצאת, טוב לו היכן שהוא נמצא עכשיו... תודה על העידכון ממיכלי, ואני אמשיך לעדכן לגבי ההתפתחויות אצלי. שלך, גלי ב.