לרופא ולמי שיודעת - כאבי בטן והפרשות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 8 לאחר הפריה ( 2 עוברים) יש לי כאבי בטן תחתונה חזקים (כמו במחזור חזק) והפרשות כמו נזלת (סליחה על התיאור) האם זה מקובל ?
לשני היתי ממליצה לך לפנות לרופא המטפל שלך בהקדם האפשרי כדי לבחון את המצב כי ממה שאת מתארת זה נראה כמו התכוצויות וזה לא דבר טוב בשביל השקט הנפשי שלך פני לרופא בהקדם כדי לברר מדוע הכאבים דרך אגב גם לי יש תאומים והריון של תאומים זה דבר מדהים אז מקווה שהכל יהיה בסדר ותהני מההריון בהצלחה