דאגות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 7 וכבר נצפה שק הריון ברחם בשבוע 5 אבל לא נבדקתי מאז. יש לי כמובן מצבי רוח, בחילות מעטות, תחושות מוזרות ברחם, אבל אני מודאגת אם יש דופק לעובר. אין לי דימומים, אולי קצת הפרשות. האם לדעתכן אני יכולה להיות רגועה? אני משקשקת מפחד מהפלה.
אני בשבוע ה- 11 להריון ואני ממש מבינה ללבך פחדים דומים היו לי אבל הפתרון הטוב ביותר הוא ללכת להיבדק כשתראי את הדופק לא רק תהיי רגועה אלה גם תתרגשי אני ממליצה בחם כי גם להיות מודאגת זה לא טוב לעובר