דאגות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 7 וכבר נצפה שק הריון ברחם בשבוע 5 אבל לא נבדקתי מאז. יש לי כמובן מצבי רוח, בחילות מעטות, תחושות מוזרות ברחם, אבל אני מודאגת אם יש דופק לעובר. אין לי דימומים, אולי קצת הפרשות. האם לדעתכן אני יכולה להיות רגועה? אני משקשקת מפחד מהפלה.
ללחוצה! אין לך שום סיבה להיות לחוצה. את צריכה להבין שאין שום סימן נכון או לא נכון לכך שהכל תקין או לא תקין. עכשיו שאת יודעת שאת בהריון וגם נצפה שק עוברי, שזה יפה מאוד, אז תשתדלי להיות רגועה ולהמתין לשבוע 8 על מנת לבדוק דופק עוברי. שיהיה בהצלחה שרית