דברים שמותר או אסור בחודש תשיעי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ישיבה ממושכת בחודש תשיעי מפריעה לתינוק? אני עובדת מול מחשב 9 שעות ביום והרבה פעמים אני מרגישה שהוא דוחף אותי באזור שמעל המפשעה כאילו אני מפריעה לו, אין סיכוי שאני מועכת אותו נכון? וכן האם מותר לסכל רגליים בהריון? בלי כל קשר לזרימת הדם אני שואלת רק מבחינת התינוק! תודה
לשירוש היקרה , לפי מיטב ידיעותי אין שום בעיה בישיבה ממושכת ואף לא בסיכול רגלים .העובר מרגיש מצוין בפנים ! יתכן וזה מפריע לך ,השתדלי לשנות תנוחות ישיבה מדי פעם וגם להתהלך לאחר ישיבה ממושכת , לידה קלה !