בעיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חודש שעבר נקלטתי להריון בשבוע 5 היתה לי הפלה טבעית המחזור שלי היה ב19 לחודש ואחריי 13 יום הופיע לי דימום חזק ויש לי שתי שאלות 1 מתי אני אמורה לקבל שוב מחזור 2 ואם ההפלה לא תשבש לי הריונות נוספים
לפי מיטב ידיעתי: 1. תקבלי מחזור כחודש מיום ההפלה הטבעית 2. אין כל פגיעה הפלות כאלה הן שכיחות, מקווה שהריון הבא ילך בסדר. קלי.
תודה בכל אופן אני כל כך מפחדת שיהיה לי בעיות בהריונות הבאים כרגע לפי מה שאת אומרת אז אני באיחור של שלושה ימים יכול להיות שאני יכנס להריון אחרי חודש? יש לי בחילות קשות כבר שבוע אבלמצד שני יש לי גם כאבי בטן כמו מחזור מה את אומרת? אשמח לשמוע את דעתך