דיסאוטונומיה משפחתית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשתי ואני ילדנו זה מכבר ילד בריא (ברוך ה'). בימים אלו אנו מעוניינים להרחיב את המשפחה ואשתי נשלחה לסדרת בדיקות גנטיות חדשות. התוצאות הצביעו על דיסאוטונומיה משפחתית. אשמח להבין את המשמעויות וההשלכות של גילוי זה. תודה יניב
יניב כאן תמצא מידע בנושא בכל מקרה אני חושבת שגם אתה צריך לעשות בדיקה כזאת. שיהיה רק טוב.... לולו http://www.fd-israel.org.il/h-dysa.htm
רק אם שניכם נושאים את הגן אז ישנו סיכוי(25%) שעוברכם יחלה,לא עליכם.