לגילי וקרני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי בנות, קרני קראתי (והגבתי) את ההודעה שלך ואני באמת רוצה ללכת למאני, הבעיה שאני לא יודעת מאיפה הוא איכילוב? אם יש לכן טלפון אני אשמח לקבל..... יום נפלא קלי.
בנות!! ממה שקראתי כאן הבנות אומרות שצריך להיות בצום בבדיקות לקרישיות יתר.... בדיקה אחת הומוציסטאין אני סוכרת בבירור שהייתי בצום אבל שאר הבדיקות נראה לי שהאחות אמרה לי לשתות!!! האם התוצאות אמינות במצב כזה או שאני צריכה לחזור על הבדיקות??
ביניתיים דיברתי עם מעבדת קרישה (רעיון גאוני לא?) ואמרו לי שהבדיקה היחידה שצריך להיות בצום זה הומוציסטאין שבטוח הייתי בצום..... אז אני כבר רגועה יותר....