גיל ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שמי אירה. רציתי לשאול מהו גיל ההריון אם תוצאות הבדיקה להריון היא 212. תודה מראש
היי גיל ההריון מחושב מיום שבו התחילה הווסת האחרונה. ערך בטא מתאים ל4-6 שבועות.
תודה רבה לך אלה על תשובתך. עכשיו יש לי עוד שאלה. בשבוע שעבר עשיתי בדיקת דם להריון והתוצאה הייתה 212. אחר כך ביום שלישי התוצאה הייתה 403. הרופא שלי אמר שהכל בסדר. אתמול, ביום ראשון, 7.12.2003 עשיתי עוד פעם בדיקת דם והתוצאה 669. הרופא שלי אומר שזה לא בסדר. וכנראה היום תאומים ואחד מהם לא שרד. מה דעתך? אני בוכה כל היום, כי חכיתי להריון הזה 5 שנים, עברתי המון טיפולי פיריון. תודה מראש.