דחוףף! הופעת אימטומה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מדוע מופיעה האימטומה?? הייתי אצל רופא אך לא סופק לי ידיעה בקשר לגורם ההופעה של האימטומה. היום אני נמצאת בחודש ה-5+ להיריון ועדיין האימטומה גדולה ונשארה כמעט ללא שינוי מה הסיבה? ומה אפשר לעשות?? החוסר ידיעה בשל הסיבת ההופעה ואיך היא אמורה להיעלם אם בכלל מאד מטרידה אותי . אנא החזירו תשובה במהרה
לרונית הופעת המוטומה היא כתוצאה מהינתקות חלקית של השליה ובחלק שהתנתק מופיע קריש דם לא ידוע מה הגורם לכך והתופעה לא נעלמת אך יש צורך לעקוב אחרי זה כדי לראות שזה לא גדל לי היתה המוטומה משבוע 19 בהריון של תאומים אבל זה כבר סיפור אחר שיהיה לך בהצלחה