ספירת שבועות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , ממתי מתחילים את ספירת השבועות?
מהיום הראשון של המחזור האחרון....
www.laniado.org.il/obgyn/excel.asp תקלידי את היום הראשון של הוסת האחרונה ותדעי בדיוק באיזה שבוע וחודש להריון את נמצאת. שיהיה במזל.
תיכנסי לאתר של טיפת חלב ברשת, ותקלידי במחשבון שם את התאריך של הווסת האחרונה וזה יחשב לך בדיוק את השבוע והחודש בו את נמצאת. זה באופן תיאורטי - האולטרסאונד הראשון או השני הוא זה שיגיד לך בוודאות באיזה שבוע את לפי התפתחות העובר, כי באתר בחישוב הוא כאילו מהיום הראשון של המחזור ואנו יודעים שבתקופת המחזור אי אפשר להיכנס להריון ולכן חודש ראשון של הריון נחשב 6 שבועות. לי בשבוע 12 תיקנו את גיל ההריון ב-5 ימים אחורה. בהצלחה שירה