"שכשוך רגליים" בג'קוזי - בעייתי? בבקשה תענו...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הייתי בסופ"ש בבית מלון, והכנסתי לג'קוזי רק את הרגליים (המים לא הגיעו בכלל לאיזור הבטן). האם זה בעייתי? אני חוששת שחלילה גרמתי נזק... האם הבעיה עם מים חמים הם רק באיזור הבטן, או בכלל, על כל איבר שהוא בגוף? נתקלתי באיסורים על ג'קוזי ואמבטיות חמות, מה לגבי מקלחת חמה רגילה (טוש)? האם אז מותר להשתמש במים חמים? או שגם אז יש בעיה? תודה
הי... אין בעיה עם שיכשוך.... להשתדל לא לעשות אמבטיות חמות מידי.... אבל זה ממש לא מי יודע מה קריטי - אל דאגה.....