האם ההריון תקין?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בנות רציתי לדעת האם היה לכם ערך בטא מאוד נמוך בתחילת ההריון לי יש-174 רציתי לדעת אם אתם חושבות שזה התפתח להריון תקין ויכפיל את עצמו? רופא הנשים אמר שהסיכוי הוא 85% להריון תקין מה דעתכם והאם נתקלתם במקרה דומה? תודה
זה נשמע סביר לתחילת שבוע 5
אני מאוד מקווה שזה נכון ונראה לי באמת שאני בשבוע 5-6 הווסת האחרון היה ב-22 לקוטובר אז זה שבוע 6 כמעט. אני ממש לחוצה ההריון הזה חשוב לי מאוד ואני מחכה לו הרבה נקווה שזה באמת יהיה בסדר. אבל כיף לשמוע מה שכתבת- קצת אופטימיות אז תודה תודה תודה!