שבוע הריון שבו יש דופק לעובר-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נלחץ לי בטעות, סליחה... שאלתי היא כזאת: היום עשיתי אולטרה סאונד ולא נצפה דופק. אני בשבוע 5-6, האם תקין? מתי אמורים לצפות דופק? יש מקום לדאגה?
אני לא רוצה להדאיג אותך סתם אבל לי זה היה ואצלי הסוף לא היה טוב זה היה הפלה אבל יכול להיות גם שהעובר עדיין קטן ולא שומעים דופק בשק הריון
מירבי , אין מקום לדאגה, זהו מצב תקין ונורמלי. בבדיקה הבאה אני בטוחה שיראו דופק והכל בסדר. שבוע 5-6 זה מוקדם מידי ונדיר לראות דופק בשלב זה. הרגעי ותרגישי טוב! והכי חשוב, מזל טוב!