האם ההריון תקין???? דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון באיחור של 10 ימים(בערך) בבדיקת דם להריון הבטא הייתה: 174 רציתי לדעת האם הבטא נמוך כי ההריון צעיר מאוד או שזהו סימן להפלה טיבעית ולהורמון בירידה??? ברצוני לציין שלפני חודשיים הייתי בהריון הבטא היה: 33 ואחרי יומיים שלילי וכך ההריון נפסק כמובן ואני חוששת שהדבר חוזר על עצמו אודה לכם מאוד על תשובתכם המהירה עד שאעשה בעוד 3 ימים בדיקת הריון חוזרת תודה רבה מראש מיכל.
שלום מיכל מה שחשוב לבדוק זה מה יהיה הערך של הבטא בבדיקה הבאה: בטא אמורה להכפיל את עצמה כל יומיים בחודשיים הראשונים של ההריון. הערכים הנורמלים של בטא בשבועות 3-4 הם 40-300, בשבועות 4-5 100-1000. כך שלא ניתן להסיק מהבדיקה הראשונה שעשית שמשהו לא תקין. בהצלחה
אלה תודה עודדת אותי במיקצת נחכה בסבלנות לבדיקה ביום ראשון -מבטיחה לעדכן אותך תודה שוב מיכל
העניין הוא שלפני חודשיים ניכנסתי להריון והבטא היה: 31 ואחרי כמה ימים הפך שלילי ואני מפחדת שזה יחזור על עצמו את מכירה אולי סיפור דומה? גם עוד אין לי סימנים