לא לנשים בלבד!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום נשים, אני חלק מההריון של אישתי - לעיתים גם לגברים שרואים בהריון , הריון משותף יש התעניינות גדולה, על כן אנא , אבקש להתייחס במלוא הרצינות לשאלותיי: מה זה: בדיקת KB ? שליה קדמית נמוכה מכסה חלקית את הפתח מלווה בדימומים מתוך הצואר,לא ניתן לראות בברור סימני היפרדות - במה מדובר והאם מישהי מכירה את הנושא והבדיקה? תודה.
ערב טוב. אני בשבוע 15 ובסקירת מערכות נאמר לי שהשליה היא קדמית נמוכה. רציתי לדעת אם ישנם דברים שצריך להימנע/להישמר מהם? והאם קיים סיכון במצב זה? תודה וערב נפלא.