רעלת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רעלת הריון. אני נמצאת בשבוע 36.4 . עברתי שתי לידות בניתוח קיסרי בבהילות בעקבות רעלת הריון. הרופא שמטפל בי רגוע מאוד ורוצה למשוך את ההריון עד לשבוע 39. אני מפחדת מאוד מהסתבכויות. בכל מקרה הריון זה יסתיים בניתוח האם יש טעם למשוך את הזמן בסיכון הזה? תודה.
אדווה - אנחנו מכירים את הנושא בעיקר בזכות מיכלי\גלי, שילדה בשבוע 34 בניתוח חירום. ממה שהיא מספרת, למדנו עד כמה כל יום ברחם מוסיף לפג סיכויים לחיות ללא סיבוכים, וכל גרם נוסף מקצר את השהות הלא נעימה בפגייה. אם הרופא שלך רגוע, תני לעובר שלך עוד כמה ימים של חסד, וכך הוא יוכל להתחיל את חייו מנקודה קלה וטובה יותר. בדרך כלל מנתחים אלקטיבית מסוף שבוע 38, כך שאין לך עוד הרבה זמן לחכות. מקווה שתעברי את הימים הקרובים בקלות ובבריאות, ובהצלחה בניתוח !