פיגור גדילה תוך רחמי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה-34 וחמישה ימים. בשבוע ה-27 נתגלה פיגור תוך רחמי אצל העובר ומאז אני במעקב המרפאה להריון בסיכון גבוה. רציתי לקבל אינפורמציה על התופעה הנקראת בשפה הרפואית iugr . אוסיף ואומר כי אני במעקב צמוד של רופאי ביה"ח ע"י מוניטור, 3 פעמים בשבוע ובמעקב של אולטרסאונד פעמיים בשבוע. היום במעקב גילנו כי העובר עלה רק ב20 גרם במשך חמישה ימים. הרופא המליץ על לידה. אשמח לקבל את תשובתכם
שלום לך ! גם אצלי התופעה התגלתה בשבוע ה-28. הסיבה לא היתה ידועה. הייתי במעקב צמוד ונולד לי ילד מקסים שכיום הוא בן 4. אז תעודדי ,בהרבה מקרים הכל בסדר