פקק רירי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! רציתי לשאול מנסיונכן - ראיתי קודם יציאה של גושי ריר צהוב(סליחה על התיאור) אבל ללא דם או משהו נוסף. אני בשבוע 35 - האם יתכן שזה הפקק הרירי? תודה מראש
לשלהבת - לא נשמע לי שזה הפקק. הפקק יוצא בדרך כלל עם סימני דם, או לפחות "פס" דקיק של דם עליו, ויש לו מרקם יותר דומה לג'לי מאשר לריר. יכול להיות שיש לך איזה זיהום (לא רציני) בנרתיק, וממנו נוצרה ההפרשה ? אם את מוטרדת - תעקבי הלאה, כי הפקק לא משתחרר בבת אחת אלא בכמה פעמים, ואם תראי עוד הפרשה כזו - פשוט תשמרי ותיגשי להתייעץ. ועוד דבר - גם אם זה אכן הפקק, זה ממש לא אומר כלום. בלי צירים, מחיקה ופתיחה לא תיכנסי ללידה, אז אין סיבה לדאגה. המשך הריון קל ובריא, ולידה מוצלחת !