מבולבלת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 29 נשואה, לא משתמשת בגלולות ועם מחזור סדיר כל 28 יום. היות ולא קיבלתי מחזור ביום ראשון, ביצעתי בדיקות שתן ביתיות והתשובות היו שליליות. היום לאחר 4 ימים של איחור ותחושה של מחזור צפוי ובחילה קלה, ביצעתי בדיקת דם שתשובתה גם שלילית. אודה לתשובתכם: 1. האם יש סבירות להריון במצב זה? 2. במידה ולא בהריון, מה ההסברים לתופעה זו? (פרט לאפשרות של לחץ נפשי או תזונה לקויה) תודה מראש, תמר
תמר בוקר טוב! אחרי הבדיקות שעשית את לבטח לא בהריון. יש סיבות רבות שלא מקבלים מחזור בזמן או באיחור, זה לא אומר שמשהו לא בסדר, בכל מקרה אם תראי שאת לא מקבלת מחזור עוד שבוע וחצי ימים, אז תבצעי שוב בדיקה ותפני לרופא הנשים שלך. ביי שרית