דימום ברכם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 14 ובבדיקת שקיפות עורפית הרופא גילה כי יש דימום קל ברכם וציווה על מנוחה מוחלטת שאלתי היא האם יש סיכוי לאבד את ההריון?ממה נוצר הדימום? והאם מנוחה מוחלטת נחשבת כמו שמירה כלומר רק לדברים נחוצים כמו להתפנות ולהתקלח.(יש לציין שצוואר הרחם סגור לחלוטין).
שלום שרון לא סיפרת האם היה גם דימום חיצוני או שהדימום התגלה רק בבדיקת האולטראסאונד. בכל מקרה כדאי לעקוב ולראות האם יש שינוי בממצא ואם אין דימום חיצוני יש לשקול שנית האם יש חשיבות לשמירת ההריון.