דימום בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יכול להיות דימום במועד המשוער של הוסת בחודש הראשון להריון?
יעל - בהחלט יכול להיות דימום כזה, ואז מתברר אח"כ שזה דימום של השרשת ההריון. צריך פשוט לעקוב אחרי הבטא, ולקות שהכל תקין. בהצלחה !
תודה
גם לי זה קרה נתקפתי היסטריה בשבוע ה10-11 הרופא אמר רק לא להיות במאמץ מיוחד ולהמשיך לעקוב!!!!!! לאחר שלושה עד ארבעה ימים בערך הדימום נחלש ונפסק. בסופו של דבר הוא אמר שיש המון סיבות לדימום בעיקר בשלבים הראשונים, אל דאגה, היי רגועה- הכי חשוב. מלי
תודה. זה באמת מרגיע.