הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה חודשיים התחלתי לקחת את כדורי האקקלומין.לאחר מעקב זקיקים נמצאו הדברים הבאים :חודש ראשון גודל הזקיק היה ביום ה-12 10/13 ביום ה-14 גודלו היה 14/17 אך ביום ה-16 לא בוצע שום שינוי ובסוף החודש קיבלתי ווסת. לאחר התיעצות עם רופא הוחלט לעלות את המינון ל-2 כדורים וכיום לאחר 2 מעקבי זקיקים נראה כי לא התבצע ביוץ . שאלתי האם זה נורמלי וסביר שלא מתבצע ביוץ עם לקיחת אקקלומין?
ענת בוקר טוב! תראי גם אני טופלתי בזמנו באיקאקלומין (אני כבר בהריון בשבוע 15). תחילה הרופא נתן לי כדור אחד ולאחר מכן הוא העלה ל-2 כדורים, אני יודעת שגם ניתן לקחת 3 כדורים. כשהרופא רואה שהמינון לא מספיק, הוא מעלה את המינון (כמות הכדורים) כמובן עד גבול מסויים. אם זה לא יעזור הוא בטח יתחיל גם עם זריקות, אך אין לך מה לדאוג כי זהו טיפול שגרתי לפחות ממה שידוע לי. מקווה שעזרתי ושיהיה בהצלחה שרית