תוצאת בדיקות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אישתי בהריון שבוע 3 הרופאה שלה שלחה אותה לעשות בדיקות כלליות ובדיקות גנטיות רציתי לקבל חוות דעת שלכם לגבי התוצאות הנ"ל EBNA IgG (POS) EBV Past infection Rubella IgG= *47.4 האם זה מבשר רעות לגבי העובר או אישתי?
איתי - אני לא רופאה, אבל מכיוון שלא ענו לך, אשתדל לענות מה שידוע לי. יש לי הסבר - אבל חלקי מאד : רובלה זו אדמת שמסוכנת לעובר צעיר, וערך מעל 30 (לכם יש 47.4) אומר שאשתך מחוסנת מהמחלה, ואין לה סיכון להידבק באדמת. שני הנתונים האחרים - הם נוגדנים לאיזו מחלה אבל אינני מזהה מהי. בכל אופן, יש לאשתך נוגדנים למחלה הזו, מכיוון שנדבקה בה בעבר. שיהיה לכם הריון קל, בריא ומוצלח !