בהלה - שאלה לבנות ולרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם לפני כמה ימים התבשרתי שאני בהריון. היום בבוקר נבהלתי ממשהו והלב שלי פעם בחזקה. האם דבר זה יכול להזיק לעובר. אנא תשובתכם. תודה רבה!
לא נראה לי שזה מזיק אל תילחצי ותהיי רגועה גם אני בהריון והתרגשתי וגם נבהלתי וכלום לא קרה תהיי רגועה ובהצלחה
רוני, קודם כל שיהיה במזל טוב. דבר שני, תרגעי. תקופת ההריון היא אכן נפלאה אבל גם לפעמים מלחיצה. לא כל דבר פוגע בעובר. להבהל לא נשמע לי כדבר יוצא דופן. אבל קחי עצה לתקופת ההריון-לא להלחץ בקלות. עוד יהיו לך הרבה מחשבות ודאגות ואת חייבת לשמור על פרופורציות כדי להעביר את התקופה בנעימים. שיהיה לך הריון קל ונעים, איריס