ירדת בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם! אני בתחילת שבוע 36 להריון. פתאום שמתי לב שתוך יום אחד הבטן ירדה. מה זה אומר? מבקשת לענות רק מי שבאמת יודעת. תודה.
למישל - זה הריון ראשון שלך ? כי אם כן, לקראת הלידה הראשונה העובר תופס את הזווית הנכונה והראש שלו נכנס לכיוון תעלת הלידה בערך בשלב הזה, וזה באמת קורה בבת אחת. בלידות אחרות זה קורה מאוחר יותר, לפעמים רק ממש כמה שעות לפני הלידה. זה עוד לא אומר שהלידה שלך קרובה, זה רק אומר שהעובר שלך מתנהג ממש לפי הספר, והכל תקין. שתהיה לך לידה קלה ומוצלחת !
מישל בוקר טוב! ירידת גובה הבטן בהחלט מסמנת שהלידה מתקרבת. באופן עקרוני החל משבוע 37 אפשר ללדת וזה תקין, כלומר התינוק יוולד רגיל ולא פג. לידה קלה ובהצלחה!