שאלה לרופא וגם לבנות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
המחזור שלי לא סדיר ולפי המחזור האחרון אני בשבוע 8 אלכתי לעשות אולטרסאונד וגינלי ונצפה רק שק הריון תוך רחמי ובתוכו שק חלמון ללא קוטב עוברי או דופק
סמדר כתב/ה: > > המחזור שלי לא סדיר ולפי המחזור האחרון אני בשבוע 8 > אלכתי לעשות אולטרסאונד וגינלי ונצפה רק שק הריון תוך רחמי ובתוכו > שק חלמון ללא קוטב עוברי או דופק אני לא בדיוק מבינה מזה האם זה תקין או לא
שלום סמדר, מאחר והמחזור שלך לא סדיר, את בטח גם לא יודעת מתי היה הביוץ, ולכן אפשר לומר שאת לכל היותר בשבוע 8. יתכן גם את בשבוע 5, 6 או 7. לכן אף אחד עוד לא יכול להגיד לך אם ההריון תקין או לא. בטח הזמינו אותך לאולטרסאונד נוסף בעוד כשבוע? יתכן ואז כבר תראו עובר עם דופק (אפילו זה לא בטוח). שיהיה המון בהצלחה!!!