שבוע 22, האם צירים?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע ה-22 להריון, בשבועיים האחרונים אני סובלת מהתכווצויות ברחם שבאות בד"כ אחרי הליכה או מאמץ של חמש דקות רצוף, אך זה תמיד עבר לי כשנחתי. ביום שישי האחרון סבלתי מכאבי תופת והתכווצויות בעיקר בצד ימין ממרכז הבטן למפשעה. הכאבים היו תמידיים ונמשכו יותר מ-24 שעות. לא יכולתי אפילו להסתובב מצד לצד בזמן השכיבה במיטה. האם צירים? אני חייבת לציין שאני סובלת מאסטמה בהריון, ואחרי שלקחתי קורטיזון, עברו לי הכאבים בהדרגה.
אני ממלציה לגשת לרופא המטפל, אם אין אפשרות כזו בטווח הקרוב מאוד, נסי לדבר איתו בטלפון, הוא ידריך אותך לגבי ההמשך. לא כדאי להזניח מצב כזה. תרגישי טוב !
את נמצאת בתקופה קריטית להריון ואולי כל מה שאת צריכה זה מנוחה. אבל את זה רק רופא יקבע ואני ממליצה לך לא להזניח.