שאלה לרופא/ולבנות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 19 למעלה משבועיים סובלת מכאבים בבטן התחתונה דבר שמקשה עליי ללכת מרגישה כאילו אני בחודש 9 הייתי אצל הרופא ביצע בדיקה וגינלית ואולטרסנד ואמר שהכל בסדר לצערי עדיין הכאבים ממשיכים מה עליי לעשות? ודרך אגב מחר אני עושה מי שפיר ורציתי לדעת אם זה יכול להוות בעיה ?
לימור בוקר טוב! בהצלחה בבדיקה, אחריה חייבים לנוח 24 שעות. הכאבים בבטן התחתונה יכולים להיגרם מהעובר שלוחץ לך על משהו. נסי לנוח בכל הזדמנות שיש לך ולהימנע מפעילות מאומצת. כתבת שהיית בבדיקה והכל בסדר, אז את יכולה להיות רגועה. מקווה שיעברו הכאבים ותרגישי טוב!