תנועות עובר בסוף הריון - דחוף !
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני נמצאת בשבוע 40.5, ומרגישה טוב. מאז אתמול בערב שמתי לב שאני מרגישה מעט מאד את העובר, ושהוא כמעט ולא זז מעצמו. רק לאחר אכילה של משהו מתוק ושכיבה ממושכת על צד שמאל חשתי בתנועות, אבל לא חזקות ודי מעטות. האם עליי לגשת לחדר מיון ? בתודה מראש !
ממש לא בסוף ההריון העובר כבר גדול ואין לו מספיק מקום להתזוזות בתוך הבטן אם את לא מרגישה בכלל תנועות עלייך לגשת לבית חולים מאחלת לך בהצלחה ללידה ושתהיה לך לידה קלה
גלית הי עם את מרגישה משהו שלא כשורה תגשי לבית חולים. שיהיה לך בהצלחה.