הפריות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם לאחר החזרת עוברים ישנה הרגשה כלשהיא, האם ניתן להרגיש שהעוברים הושרשו?
אני עברתי שני טיפולי הפריה חוץ גופית, כאשר בראשון העוברים לא הושרשו ובשני - הושרשו. בשני המקרים לא הרגשתי משהו מיוחד. רק לאחר תוצאת בדיקת ההריון התחלתי להרגיש שינויים פיזיולוגיים.
גם אני עברתי טיפולי הפריה ולא ניתן להרגיש כלום לפעמים אפילו מרגישים כאבי מחזור וזה בעצם הריון אני הייתי בטוחה שאני בכלל צריכה לקבל אני מציעה שלא תחשבי על כך עד תוצאות הבדיקה שהיה בהצלחה