אולטרסאונד ראשון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני יומיים קיבלתי תשובה חיובית שאני בהריון (לאחר 3 שנים של ניסיונות וטיפולים!). ברצוני לשאול מה אמור לבדוק האולטרסאונד הזה וכן אם ניתן באמצעותו בשלב זה לדעת אם יש עובר אחד או שניים. בתודה מראש, רינה.
לרינה - באולטראסאונד הראשון רואים היכן ממוקם ההריון, רואים שק הריון עם קוטב עוברי, ואם יש תאומים לא זהים - רואים גם שני שקי הריון. רק בשבוע 8-7 רואים דופק באולטראסאונד, ואז תדעי בוודאות כמה עוברים יש לך. המון הצלחה !!!