האם זה פוגע???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם אוננות פוגעת בצורה זו או אחרת ביכולת האישה להיכנס להריון? האם יכולות להגרם בעיות בעקבות אוננות? כי שמתי לב שבשעת אוננות הנרתיק נהיה נורא אדום וצורב וזה מאוד מאוד מדאיג אותי? דרך אגב... האם אוננות שכיחה בקרב נשים? או שרק מעטות עושות את זה כי זה נראה לי יותר מאפיין של גברים לא?
זה לא פוגע? בטוח? כי הנרתיק נהיה נורא אדום וכואב. אני מרגישה שאני היחידה שמאוננת האם זה נכון?
אוננות לא מזיקה, הנרתיק לא נעשה אדום, את לא יכולה לראות את הנרתיק. מה שאת רואה אדום זהו הדגדגן שלך, הוא נעשה אדום וגם מתנפח, וזה בגלל הדם שזורם אליו בכמות גדולה יותר בזמן ולאחר האוננות. בדיוק כמו זין כשהוא עומד, גם הדגדגן שלנו עומד. בקשר לכאב ששאלת, אולי נסי להיות עדינה יותר, למרות שמאבדים שליטה שגומרים אבל זה כל הכיף לא?