בנות, זו לא אני..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עדיין בעבודה (עם הצירים הרגילים) ובכל זאת, שיהיה בהצלחה לאיריס השניה.
אבל היה נחמד לשמוע את איחולי ההצלחה. זה היה קצת כמו חזרה גנרלית. צליל, מתי כבר ארגיש את אצבעות ידי שוב??? כל הבנות בעבודה הולכות סביבי עם סרגלים : הבטן ירדה/הבטן לא ירדה. ובינתיים, למרות הצירים, הכל סגור. מה יהיה??? (את לא חייבת להיות מדעית. מספיק שתשקרי לי ושתגידי שזה ממש בקרוב. ענין של שעות). שלך, איריס (המקורית)
בהחלט בהצלחה לאיריס השניה אבל הייתי בטוחה שזו את... העיקר שהכל בסדר ואת בעבודה. בקרוב אצלך...
בכל בוקר אני מאחלת לעצמי "בקרוב אצלי". אבל זה לא עובד בינתיים. כנראה צריך משהו יותר חזק מאיחול.