איפה הרופאים של הפורום?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עברתי בין הדפים האחרונים של השאלות והתשובות בפורום ולתדהמתי לא היתה אפילו תשובה אחת מאחד הרופאים המופיעים כנותני מענה לשאלות בפורום. קראתי והבנתי כי העומס של השאלות הוא רב והרופאים נותנים מענה רק לשאלות חדשות ומדגמיות, אך עדיין הייתי מעוניינת לדעת האם הרופאים עוברים לפחות על התשובות שנותנות נשים נחמדות שכוונתן טובה? יכול להיות שחלק מהתשובות מטעות שלא בכוונה והייתי שמחה לראות מדי פעם בקרה מסויימת או נוכחות של הרופאים הנ"ל בדרך של הערה או תשובה. בברכה, רונית.