אין סימנים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בהריון בתחילת השבוע השישי,לפני שבועיים היו לי כאבים בבטן התחתונה נצד שמאל,הכאבים נגמרו וכרגע אני לא מרגישה כלום,בחילות,הקאות חזה ... רציתי לדעת האם זה מוזר והאם אני צריכה ללכת לבדוק את הנושא אצל הגנקולגית. יש לי תור ב-28.11 בתאריך זה הרופאה אמורה לשמוע דופק. זהו הריון ראשון. תודה חן
אני חושבת שאין לך שום סיבה לדאוג. אני גם בהתחלה הרגשתי לא טוב ולאחר מכן הרגשתי טוב. כל אחת מרגישה אחרת. בכל מקרה אם את רוצה להיות שקטה, את יכולה ללכת לרופא לפני ה- 28.11.03, רק בשביל להיות שקטה. שיהיה בהצלחה שרית