כרומוזום 17
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בדיקת מי שפיר הראתה עודף בכרומוזום 17. מה זה אומר?
שאלה לי אלייך למה עשית מי שפיר? ומה יצא לך בחלבון העוברי ובשקיפות העורפית
סיגל, עודף של כרומוזום 17 הוא בעייתי. בעיקר אם הוא בכל התאים שנבדקו (וזה המצב אם לא נאמר לך אחרת). בלי קשר לסיבת מי השפיר או בדיקות הסקר, עם תוצאה כזו סביר להניח שיציעו לך להפסיק את ההריון בהקדם. צר לי מאוד. כנראה שיגידו לך שטריזומיה 17 זה מצב שממילא לא מאפשר חיים בעובר, ולכן עדיף להפסיק עכשיו במקום למשוך את זה עוד כמה חודשים. מאחלת לך מכל הלב המשך טוב ובריא.
שלום מה זאת אומרת בכל התאים? לפי סקירת מערכות קפדנית מצאו שהכל בסדר יש גם סיכוי שהתוספת קיימת אצל אחד ההורים תודה
ברוך ה' יש לי בת עם כרומזום 17 כפול, והיא ברוך ה' חיה כבר כמה שנים, וה' יאריך ימיה עוד הרבה שנים. שום סכנה לא נשקפת לחייה.