בנות מכבי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בנות, האם חברות מכבי צריכות הפניה מרופא לביצוע בדיקת דם להריון, או שעדיין אפשר לגשת ישירות למעבדה? תודה מראש ויום נפלא! שיר
היי שיר, צריך הפניית רופא. בהצלחה
לצערי הרב צריך הפניית רופא מה שסתם מטריד ומטריח , אני לא יודעת למה שינו את הנוהל כל חודש שניסיתי הייתי הולכת למעבדה ואחה"צ כבר הייתה לי תשובה עכשיו אני צריכה להיפגש עם הרופא וכו' . אותי זה ממש מעצבן.
בשביל בדיקת הריון (לדעת האם את בהריון או לא) לא צריך שום הפניה ואפשר לגשת מתי שרוצים כמה פעמים שרוצים. בדיקות דם של הריון מחיבים כן הפניית רופא.
כן, את צריכה הפניה מרופא נשים או מרופא משפחה. הבדיקה מתבצעת בין 07:30 ל- 10:30 בבוקר בלבד.