לחץ דם נמוך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול מדדתי לחץ דם והוא היה נמןת 95/66 עד עכשיו היה לי בסביבות 110/77 מה זה אומר שהוא ירד לי ככה?
רציתי לציין שאני בשבוע 31 להריוני הראשון ואני מרגישה חולשה וכאבי ראש
אני כל ההריון מסתובבת עם לחץ דם נמוך, כזה, וחוץ מעייפות - אין שום בעייה בכך. (זה בוודאי עדיף על לחץ דם גבוה !) מה שעוזר, קצת : לשתות ה-מ-ו-ן, ומפעם לפעם גם קפאין. לא להגזים עם תנועות חדות (לא לקפוץ מהמיטה ישר על הרגליים - קודם לשבת, ורק אחרי רגע להיעמד) ולזכור שזה עובר מיד אחרי הלידה. עוד בונוס, למרות שלא מוכח - הרבה פחות סיכון לדליות או ורידים.