כפיפות בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני בשבוע השישי להריוני, אני עושה עיצוב גוף מזה ארבעשנים. שאלתי היא האם מותר לי להמשיך להתאמן כרגיל 3 פעמים בשבוע, והאם מותר לי להמשיך לעשות כפיפות בטן או כל תרגיל בטן אחר? תודה
רינת היי בתור מורה לאירובי וחדר כושר לנשים בהריון רצוי דבר ראשון להיתיעץ עם הרופא שלך , ובמידה והכל תקין אין שום בעיה לעשות שרירי בטן עד סוף טרימסטר ראשון (תחילת חודש רביעי ) שכן אחר כך אסור לשכב על הגב (מפני ששריר נבוב תחתון נימצא שם) חשוב לעבוד על הרחב בטני ועל המיצבים ולא לשכוח את השרירים הטבעתיים שיהיה לך בהצלחה!