האם יש צורך בבדיקת מי שפיר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי בדיקת שקיפות עורפית והתוצאות: 1.9 מ"מ סיכון לפי גיל האם:1:683 סיכון מתוקנן לפי נתוני הבדיקה:1:1313 הרופא שביצע את השקיפות לא הסכים להמליץ לי כיצד עלי לפעול אולי תוכלו לעזור לי? תודה רבה, קשת.
אף אחד לא יכול להמליץ לך לעשו או לא לעשות בדיקת מי שפיר - זו החלטה שלך ושל בעלך בלבד. אבל בשום אופן אל תחליטי על סמך שקיפות עורפית בלבד! תחכי לסקירת מערכות מוקדמת בשבוע 14 וכן לבדיקת חלבון עוברי בשבוע 16 ורק אז תחליטי, לעיתים אין ברירהואחת הבדיקות לא יוצאת בסדר ואז חייבים לעשות. אני התלבטתי קשות ובכיתי המון ובסוף החלטתי שהשקלול של גילי 27, השקיפות שהיתה 0.9 והסיכוי 1 ל-16.000 וכן חלבון עוברי סיכוי של 1 ל-5.000 לא מצריך בדיקת מי שפיר והחלטתי לא לעשות ולהתפלל שהכל יהיה בסדר. אבל יש כאלה שעושים בכל זאת. בכל מקרה אם את עושה לכי למישהו מומחה והמון בהצלחה!