שאלה על בדיקת הריון ביתית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם יכול להיות מצב שבדיקת הריון ביתית תראה תוצאה שלילית (לאח איחור של 3 ימים) אולם בכל זאת יש התחלת הריון.(כבר עברו 4 ימים נוספים).
אלי - לי יש שלושה ילדים "שליליים" כאלה, שנולדו למרות התשובה השלילית... רק בדיקת דם תיתן לך תשובה אמינה . בהצלחה !
מה מרגישים בתחילת ההריון, עוד לפני אפילו שמגלים איחור במחזור? מהיום ה- 3 לאחר הביוץ ועד עכשיו (שבוע אחרי) אני מרגישה כאבים קלים מאד כמו לפני מחזור, תחושה מוזרה בשדיים ועייפות.