כדורי ברזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בארזית כדורי הברזל שלי כתוב לקחת לפני האוכל והרוקחת אמרה לי לקחת אחרי האוכל, מה לעשות? אלה כדורים בשם:ferrograd folic/
אחרי האוכל הספיגה קצת יותר נמוכה, אבל יש פחות כאבי בטן. העיקר לא לקחת עם חלבון ומוצריו או עם ביצים, ורצוי לקחת עם ויטמין C (הדרים, עגבניות...) שמגביר את הספיגה בגוף. (גם תה מעכב ספיגת ברזל בגוף).
היי וי! אני שאלתי את ההמטולוג בפורום המטולוגיה כאן באתר(את יכולה להסתכל בחיפוש)והוא ענה שלוקחים תמיד ברזל שעתיים אחרי האוכל וחצי שעה -שעה לפני האוכל.הכוונה שתמיד לבטן ריקה ,כי אז יש ספיגה הכי טובה.וכמובן לא עם מוצרי חלב.
אני בשבוע ה- 15 וסימתי עכשיו לקחת חומצה פולית האם אני חייבת להתחיל עכשיו לקחת ברזל או שזה בכלל מאוחר מה אתן אומרות שמעתי שיש לזה תופעות זועתיות